Frequently Asked Questions
Naším partnerem pro doručování je společnost GLS. Předpokládaná doba dodání je 2 až 8 pracovních dnů.
Během našich prodejních špiček a propagačních období může být doba zpracování a dodání některých objednávek o něco delší. Pokud máte jakékoli dotazy nebo obavy ohledně časového rozvrhu vaší zásilky, neváhejte se obrátit na náš tým péče o zákazníky, který vám pomůže.
Expedujeme do Belgie, Dánska, Lucemburska, Nizozemska, Portugalska a Švédska.
Často kladené otázky
Jakmile váš balíček opustí náš sklad, obdržíte potvrzení o odeslání se sledovacím číslem.
Aktualizace sledování může trvat až 2 dny.
Podporovaným způsobem platby na stránce je platba kreditní kartou.
Výměna vráceného výrobku bohužel není možná. Po vrácení a kontrole zásilky provedeme vrácení peněz stejným platebním prostředkem jako při původní transakci, pokud se nedohodneme jinak. Můžete si znovu objednat stejné zboží.
Žádáme vás, abyste nám zaslali fotografii poškozeného zboží na adresu info@kugy.eu. Najdeme řešení a pokusíme se problém vyřešit pro vás co nejvýhodněji.