Přejít na obsah

Košík

Váš košík je prázdný

Všeobecné smluvní podmínky

1. Obecné

Kugy d.o.o, Zabreznica 53D, 4274 Žirovnica, Slovinsko („Kugy“) je společnost, která provozuje stránky www.kugy.eu, dále jen „webové stránky“. V následujících podmínkách použití slov „my“, „náš“ a „nás“ odkazuje na Kugy. Následující podmínky platí pro všechny objednávky zadané zákazníkem (dále jen „vy“) u nás.

Pokud nás chcete kontaktovat, doporučujeme vám kontaktovat náš zákaznický servis e-mailem na adrese support@kugy.eu.

Používáním našich webových stránek a/nebo zadáním objednávky souhlasíte s tím, že se budete řídit podmínkami uvedenými v tomto dokumentu (dále jen „podmínky“). Před zadáním objednávky se prosím ujistěte, že jste si přečetli tyto podmínky a porozuměli jim.

Abyste mohli nakupovat zboží z našeho webu, musíte být starší 18 let.

Vaše soukromí je pro nás důležité, a proto dbáme na to, aby vaše údaje byly chráněny. Osobní údaje vždy zpracováváme v souladu s platnými zákony a naše zásady ochrany osobních údajů byly aktualizovány v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR), které vstoupilo v platnost 25. května 2018. Přístup k těmto zásadám a další informace o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

To, že je výrobek v daném okamžiku uveden na našich webových stránkách, nemusí nutně znamenat, že je výrobek dostupný, ani nezaručuje, že je vždy k dispozici. Vyhrazujeme si právo kdykoli ukončit prodej výrobku.

Vyhrazujeme si právo měnit podmínky podle potřeby a bez předchozího upozornění. Verze podmínek, která se vztahuje na vaši objednávku, je verze, která byla k dispozici na webových stránkách v době, kdy jste objednávku zadali.


2. Ceny

Ceny uvedené na našich webových stránkách zahrnují zákonem stanovenou DPH.

Náklady a dodací lhůty pro různé způsoby doručení jsou jasně uvedeny v pokladně. Pokud nemůžeme vaši objednávku doručit celou v jedné zásilce a místo toho ji musíme rozdělit do několika zásilek, nebudou vám účtovány žádné další poplatky za následné doručení.

Akční ceny se vztahují pouze na produkty kampaně, které jsou skladem. Akční nabídky a zlevněné produkty nelze kombinovat se slevovými kódy. Pokud byl slevový kód aktivován v kombinaci s jiným slevovým kódem nebo s jedním či více již zlevněnými produkty, které by dále snížily cenu produktu, má společnost Kugy právo účtovat zákazníkovi odpovídající částku. Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění zrušit speciální nabídky a slevy.

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávky za zjevně nesprávné ceny. Zjevně nesprávné ceny mohou znamenat (mimo jiné) nesprávné snížení ceny v souvislosti s akcí nebo položku uvedenou bez ceny/zdarma. Společnost Kugy je vždy oprávněna zrušit objednávky, které obsahují zjevně nesprávné ceny. Zákazník pak může zadat novou objednávku za správnou cenu.


3. Způsoby platby

Našim zákazníkům nabízíme několik možností, jak zaplatit za své objednávky, jako jsou faktury, částečná platba, platby kartou atd. Způsoby platby se liší podle země; způsoby platby, které jsou dostupné na vašem trhu, jsou uvedeny u pokladny.

Kontrola platebních údajů
Vyhrazujeme si právo prověřit vaši žádost o platbu na fakturu, částečnou platbu nebo platbu na účet. Máme právo tyto způsoby platby odmítnout, omezit je nebo navrhnout alternativní způsoby platby. V případě nákupu kreditní kartou si vyhrazujeme právo zkontrolovat platnost příslušné karty. Takové kontroly zahrnují mimo jiné potvrzení, že na kartě je dostatečný kredit/finanční prostředky pro hodnotu objednávky, která má být zadána, a/nebo že údaje o adrese kupujícího jsou správné. Na základě těchto kontrol můžeme nákup odmítnout.


Společnost Kugy neodpovídá za poplatky za zpoždění, upomínky nebo prodlení v případě, že platba nebyla provedena včas. Dotazy týkající se této problematiky můžete vznášet přímo na zákaznickém servisu společnosti Klarna.

Další
Pro zadání objednávky je nutné zadat platnou a správnou e-mailovou adresu. Pokud se vaše e-mailová adresa změní, musíte o tom společnost Kugy informovat. Upozorňujeme, že společnost Kugy si vyhrazuje právo zasílat na tuto e-mailovou adresu výzvy k platbě.


Pokud byste chtěli více informací o našich platebních metodách, přečtěte si prosím zde.


4. Objednávání

Objednávky můžete zadávat online prostřednictvím našich webových stránek. Máte-li jakékoli dotazy týkající se objednávání, obraťte se na náš zákaznický servis.

Po zadání objednávky vám zašleme potvrzení objednávky e-mailem. Pokud z jakéhokoli důvodu nebudeme moci vaši objednávku odeslat, budeme vás o této situaci co nejdříve informovat. Pokud jsme již obdrželi platbu za objednávku, kterou nemůžeme vyřídit, vrátíme vám aktuální částku stejným způsobem platby, který byl použit při zadání objednávky, pokud to bude možné. Pokud je z jakéhokoli důvodu nutné provést vrácení peněz jiným způsobem, bude vás kontaktovat zaměstnanec společnosti Kugy, aby zajistil, že vrácení peněz bude možné.


5. Uzavření kupní smlouvy

Kupní smlouva je uzavřena až poté, co společnost Kugy potvrdí vaši objednávku a vy od nás obdržíte potvrzení objednávky e-mailem. Důrazně doporučujeme, abyste si toto potvrzení objednávky uložili pro případ, že byste se obrátili na náš zákaznický servis. Objednávku můžete zrušit, dokud ji společnost Kugy nepotvrdí. Pokud je objednávka zrušena, vrátíme vám všechny platby, které jste provedli, nebo platby provedené společností vydávající kreditní/debetní karty vaším jménem v souvislosti s objednávkou.


6. Doručení

Společnost Kugy věnuje maximální péči přijímání a zpracování objednávek. Vždy se snažíme doručit vaši objednávku v souladu s možností doručení, kterou jste si vybrali. Spolu s objednávkou musíte uvést správnou a úplnou adresu; nemůžeme zaručit možnost změny těchto údajů po dokončení nákupu. Za případné chyby v doručení způsobené nedostatkem informací nebo chybami v doručovací adrese jako součásti objednávky odpovídá výhradně zákazník. Dostupné způsoby doručení pro jednotlivé trhy najdete u pokladny a v dolní části našich webových stránek.


Společnost Kugy se snaží odesílat objednávky co nejdříve a v pořadí, v jakém je obdrží, s výjimkou zemí, kde nabízíme možnost "expresní objednávky".
Pokud něco označíte jako "expresní objednávku", bude vaše objednávka upřednostněna a vyřízena před ostatními zásilkami. Aktuální dodací lhůty pro standardní i expresní objednávky naleznete u pokladny a odtud si můžete vybrat, které možnosti dopravy dáváte přednost. Přestože se snažíme doručovat objednávky v termínech stanovených pro jednotlivé způsoby objednávek, může se stát, že doručení bude trvat déle z důvodu mimořádných událostí. Během propagačních kampaní a období velkého objemu objednávek nemůžeme zaručit typickou dobu dodání. Pokud se vaše objednávka zpozdí a toto zpoždění má pro vás jako kupujícího zásadní význam, máte právo nákup zrušit. Pokud si zásilku nevyzvednete z místa dodání, bude automaticky zaevidována jako nevyzvednutá zásilka; společnost Kugy má právo účtovat manipulační poplatek ve výši 16 EUR za nevyzvednuté zásilky.

V případě dotazů ohledně doručení kontaktujte naši zákaznickou podporu.


7. Poškození během přepravy

V případě, že během přepravy dojde k jakémukoli poškození, je nutné to oznámit zákaznické podpoře ihned po jeho zjištění, nejpozději do 2 dnů od převzetí nebo vyzvednutí zásilky (zásilek). Pořiďte prosím fotografie dokumentující poškození a zašlete je naší zákaznické podpoře. Po dohodě se zákaznickou podporou, která uzná poškození vzniklé při přepravě, a po schválení reklamace zašleme náhradní zboží, pokud je dostupné a skladem. 


8. Výměny

Společnost Kugy nabízí bezplatnou výměnu za náhradní výrobky za předpokladu, že náhradní výrobek je stejného modelu jako vrácený výrobek. To znamená, že vyměnit lze pouze výrobek jiné barvy nebo velikosti, který jste si původně objednali. Pokud chcete výrobek vyměnit za jiný model, musíte jej vrátit a provést novou objednávku.

Na výměnu zboží máte právo do 30 dnů od obdržení objednávky za předpokladu, že všechny položky vrátíte ve stejném stavu, v jakém jste je obdrželi při dodání. To znamená, že zboží nesmí být poškozeno, znečištěno, vypráno, vyměněno nebo nošeno (kromě vyzkoušení výrobku) a že všechny visačky a štítky jsou připevněny (na původním místě) a neporušené.

Informujte nás prosím o tom, jaké náhradní zboží chcete, a to zřetelně v přiloženém formuláři pro vrácení zboží. Na našich webových stránkách si prosím vyberte zboží, které je skladem a ve správné velikosti. Pokud je vybrané náhradní zboží vyprodané nebo nedostupné, bude objednávka považována za vrácenou; ve formuláři pro vrácení zboží můžete uvést až tři (3) náhradní výrobky.

Výměna je bezplatná pouze v případě, že si přejete změnit velikost výrobku. Po obdržení balíčku s vráceným zbožím je doba zpracování 3-5 dní, než bude náhradní zboží odesláno. V každé objednávce je zahrnuta jedna výměna zdarma. Pokud chcete provést více než jednu výměnu v rámci jedné objednávky, máme právo účtovat manipulační poplatek ve výši 6 EUR za každou výměnu.

Vaše platba nebude při výměně produktů upravena bez ohledu na to, jaký způsob platby jste si pro svůj nákup zvolili.


9. Právo na odstoupení od smlouvy / vrácení

Máte právo zrušit svou objednávku bez udání důvodu. Toto právo na odstoupení můžete uplatnit do třiceti (30) dnů od obdržení objednávky. Pokud chcete uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, měli byste zaslat jasnou a přímou zprávu o svém rozhodnutí zrušit objednávku; pokyny, jak nás kontaktovat, naleznete v našich kontaktních údajích níže. Musíte uvést své jméno, adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu, číslo objednávky a další informace, které pro nás mohou být důležité pro vyřízení vašeho vrácení. Abyste měli čas uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, stačí, když nám před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy zašlete zprávu, že hodláte uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy.

Zboží nám musíte vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy jste nás informovali o svém rozhodnutí odstoupit od objednávky. Vaše právo na odstoupení od smlouvy je splněno, pokud jste zboží odeslali zpět před uplynutím této 14denní lhůty.

Společnost Kugy zaručuje vrácení peněz za vrácené zboží v plné výši za předpokladu, že veškeré zboží bude vráceno ve stejném stavu, v jakém vám bylo doručeno. To znamená, že zboží nesmí být poškozeno, znečištěno, vypráno, vyměněno nebo nošeno (kromě vyzkoušení výrobku) a že všechny visačky a štítky jsou připevněny (na původním místě) a neporušené.

Máte právo zrušit svou objednávku bez udání důvodu. Toto právo na odstoupení můžete uplatnit do třiceti (30) dnů od obdržení objednávky. Pokud chcete uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, měli byste zaslat jasnou a přímou zprávu o svém rozhodnutí zrušit objednávku; pokyny, jak nás kontaktovat, naleznete v našich kontaktních údajích níže. Musíte uvést své jméno, adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu, číslo objednávky a další informace, které pro nás mohou být důležité pro vyřízení vašeho vrácení. Abyste měli čas uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, stačí, když nám před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy zašlete zprávu, že hodláte uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy.

Zboží nám musíte vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy jste nás informovali o svém rozhodnutí odstoupit od objednávky. Vaše právo na odstoupení od smlouvy je splněno, pokud jste zboží odeslali zpět před uplynutím této 14denní lhůty.

Společnost Kugy zaručuje vrácení peněz za vrácené zboží v plné výši za předpokladu, že veškeré zboží bude vráceno ve stejném stavu, v jakém vám bylo doručeno. To znamená, že zboží nesmí být poškozeno, znečištěno, vypráno, vyměněno nebo nošeno (kromě vyzkoušení výrobku) a že všechny visačky a štítky jsou připevněny (na původním místě) a neporušené.

Pokud se rozhodnete využít svého práva na odstoupení od smlouvy, vrátíme vám hodnotu zboží, které bylo součástí vaší objednávky, včetně nákladů na standardní doručení. Tato náhrada bude vydána bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 dnů ode dne, kdy nám bylo oznámeno vaše rozhodnutí zrušit objednávku. Máme však právo odložit vrácení peněz do doby, než obdržíme zboží, které má být vráceno, nebo dokud nepředložíte doklad o tom, že zboží bylo vráceno, podle toho, co nastane dříve. Vrácení peněz provedeme stejným platebním prostředkem, který byl použit při původní objednávce, pokud jste se s námi výslovně nedohodli na jiném způsobu. V každém případě, pokud jsou splněny výše uvedené podmínky, vás vrácení peněz nebude nic stát.

Pokud nebude dodržena zde uvedená lhůta pro vrácení zboží, máme právo účtovat zákazníkovi poplatek za prodlení ve výši 22 EUR.

Pokud zákazník při vrácení zboží nedodrží podmínky popsané v bodě 9, máme kromě snížení vrácené částky odpovídající míře snížení hodnoty vráceného zboží právo účtovat zákazníkovi poplatek za neoprávněné vrácení zboží ve výši 16 EUR.


10. Reklamace vadného produktu

Na reklamaci vadného výrobku máte zákonné právo. Pokud jste obdrželi rozbitý nebo vadný výrobek, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Vezměte prosím na vědomí, že nás musíte o vadě nebo chybě informovat "v přiměrené době" poté, co jste ji zjistili. Za přiměřenou dobu se považuje reklamace uplatněná do dvou měsíců od zjištění závady. V opačném případě vaše právo na reklamaci zaniká.

Příklady reklamací, které jsou obvykle schváleny, zahrnují zjevné vady materiálu nebo výrobní vady, jako jsou chybějící švy, nesprávně našité kapsy nebo poškozené zipy.

Příklady případů, na které se záruka nevztahuje: oděv, který má vlněné nebo polyesterové nopky, nepřirozeně rychlé opotřebení oděvu, potisky na oděvu vybledlé v důsledku praní atd.

Pokud si nejste jisti, zda je daný případ vašeho konkrétního oděvu vadou, na kterou se vztahuje záruka, kontaktujte prosím zákaznickou podporu.

Pokud zákaznická podpora schválí závadu položky, budeme zodpovědní za zpětné zaslání, pokud použijete dodaný formulář pro vrácení. Vyplňte prosím přiložený formulář pro vrácení zboží. Pokud již dodaný formulář pro vrácení zboží nemáte, kontaktujte prosím zákaznickou podporu. V případě schválené reklamace vám poskytneme náhradu za vadu v souladu se všemi platnými zákony a příslušnými pokyny. Všechny položky vrácené prostřednictvím tohoto reklamačního procesu musí být před odesláním vyčištěny. Vy jako zákazník nesete odpovědnost za stav zaslaného zboží, proto dbejte na to, abyste všechny položky dobře a bezpečně zabalili. Zásilky, které byly zaslány na dobírku, nepřijímáme.


11. Barvy, rozměry a hmotnost

Vždy se snažíme co nejpřesněji zobrazit vlastnosti, složení a barvy našich výrobků. Barva, kterou vidíte na našich webových stránkách, však může záviset na obrazovce vašeho zařízení; nemůžeme zaručit, že vaše zařízení dokáže správně vizuálně reprodukovat barvy našich výrobků.

Společnost Kugy nenese odpovědnost za barvy a vzhled našich výrobků prezentovaných na obrázcích v sociálních médiích, protože tyto obrázky mohly být upraveny.

Rozměry a hmotnosti uvedené u výrobků na našich webových stránkách jsou pouze přibližné hodnoty. Tyto odhady slouží k tomu, abyste si mohli udělat lepší představu o výrobku nebo o střihu konkrétního oděvu; neexistuje žádná definitivní záruka, že odpovídají skutečným rozměrům obdrženého oděvu. Rozměry oděvu se mohou lišit v závislosti na materiálu použitém při výrobě. Stejná velikost u různých modelů se někdy může lišit i do značné míry v závislosti na designu, materiálech a střihu, které jednotlivé modely poskytují.


12. Naše odpovědnost
Ve společnosti Kugy chceme, abyste byli se svým nákupem stoprocentně spokojeni, a proto vám nabízíme záruku spokojenosti. Pokud nejste s nákupem spokojeni, můžete nám zboží vrátit; pokud vrácení splňuje uvedené podmínky, vrátíme vám náklady.

Vyšší moc
Neneseme odpovědnost za nesplnění některých povinností uvedených v našich obchodních podmínkách, pokud je toto nesplnění způsobeno okolnostmi, které jsme nemohli ovlivnit, nebo v případě, že tyto okolnosti brání provozu nebo plnění nepřiměřeně ztěžují. Mezi takové okolnosti patří mimo jiné válečné události, blokády a embarga, nepokoje, požáry, přírodní katastrofy, jaderné havárie a/nebo sabotáže.

Naše maximální odpovědnost vůči vám za jakékoli ztráty nebo škody vzniklé v souvislosti s vaší objednávkou na webových stránkách je omezena na celkovou částku nákupu vaší objednávky.


Spory
Stížnosti můžete podávat prostřednictvím platformy Evropské komise pro online řešení sporů (ODR), která slouží ke zprostředkování sporů. Platforma ODR nabízí spotřebitelům a podnikům v EU možnost pokusit se o mimosoudní řešení sporů týkajících se reklamací zboží zakoupeného online. Portál je koncipován jako uživatelsky přívětivá a interaktivní webová stránka, která je zdarma a je k dispozici ve všech úředních jazycích EU. Pomocí platformy pro online řešení sporů mohou spotřebitel a podnikatel najít přijatelný způsob řešení svého sporu a následně projít příslušnými procesy, aby se našlo řešení stížnosti spotřebitele. Platformu ODR naleznete zde: http://ec.europa.eu/odr .


13. Převod

Společnost Kugy si vyhrazuje právo postoupit nebo zastavit platební pohledávky třetím stranám, včetně splátek, které vznikly v souvislosti s dodávkou zboží.


14. Platnost doložek

Pokud je jedno nebo více ustanovení této smlouvy neplatné nebo prohlášeno za neplatné kterýmkoli soudem nebo dozorovým úřadem, nebude to mít vliv na platnost zbývajících ustanovení této smlouvy.


15. Držitelé práv

Veškerá práva duševního vlastnictví, jako jsou ochranné známky a autorská práva na www.kugy.eu, patří společnosti Kugy d.o.o. Jakékoli použití www.kugy.eu nebo jeho obsahu, včetně kopírování nebo ukládání tohoto obsahu vcelku nebo jeho částí, jinak než pro vlastní osobní, nekomerční použití, je bez výslovného souhlasu společnosti Kugy přísně zakázáno.


16. Informace o společnosti

Kugy d.o.o je registrováno se sídlem v Žirovnici ve Slovinsku.

Sídlo společnosti:
Zábřežnica 53D
4274 Žirovnica, Slovinsko
DPH registrační číslo:

Kontaktní informace:
Podpora Kugy
E-mail: info@kugy.eu

Naším partnerem pro doručování je společnost GLS. Předpokládaná doba dodání je 2 až 8 pracovních dnů.

Během našich prodejních špiček a propagačních období může být doba zpracování a dodání některých objednávek o něco delší. Pokud máte jakékoli dotazy nebo obavy ohledně časového rozvrhu vaší zásilky, neváhejte se obrátit na náš tým péče o zákazníky, který vám pomůže.

Expedujeme do Belgie, Dánska, Lucemburska, Nizozemska, Portugalska a Švédska.

Často kladené otázky

KOŠÍK
0
Tvůj košík je prázdný.